r_keeper Törzsvendég Kezelő Rendszer
Az r_keeper Törzsvendég Kezelő Rendszer lehetővé teszi, hogy saját üzlete logójával ellátott mágneskártyákat bocsásson ki törzsvendégei számára. Az r_keeper CRM modulja tárolja a törzsvendégek releváns adatait, amelyek az r_keeper összes szoftvermoduljában megjeleníthetők. Az automatizált funkciók segítik a vendégkezelést, így hatékonyan jutalmazhatja és kezelheti hűséges vendégeit, miközben minden folyamat integráltan működik a rendszerben.
A kártyák felhasználási módja kombinálható.
Digitális Törzsvendég Kártyák
Az r_keeper CRM szoftvermodul webes felülettel kiegészítve lehetőséget biztosít arra, hogy vendégeink saját magukat regisztrálják a rendszerbe. A regisztráció után a vendégek automatikusan besorolásra kerülnek különböző kategóriákba, például kedvezményes vásárlás, pontgyűjtés, vagy akár egy ingyenes termék járhat számukra a regisztrációért. A webes felületen létrehozott digitális törzskártya QR-kód formájában jelenik meg, amelyet a vendég elmenthet a Google vagy Apple Wallet-jébe. Fizetéskor a vendég ugyanúgy használhatja ezt a digitális törzskártyát, mint a digitalizált bankkártyáját, így kedvezményt kaphat, pontokat gyűjthet, vagy akár ezzel fizethet is.
Cafeteria kezelés üzemi étkezdékben a belépőkártyák használatával: az üzemi étkezdékben a cafeteria rendszer részeként a dolgozók a törzskártyájukra kapják a kantinban lefogyasztható összeget. Ez a törzskártya általában megegyezik a belépőkártyájukkal, amellyel a vállalat területén mozognak. Így a dolgozók ugyanazzal a kártyával tudnak belépni a munkahelyükre és fizetni az étkezdében, ahol a cafeteria keretükből fogyasztanak. Ez egyszerű és kényelmes megoldás a vállalati étkeztetés kezelésére.