Pincér- Vendég- Személyzethívó
Vezeték Nélküli PINCÉRHÍVÓ Rendszer
Gondolkozott már azon, hogy:
- hány rendelést veszít el, mivel a pincér nem veszi észre időben a vendég rendelési szándékát?
- mennyi értékes asztalidőt veszít a csúcsidőben, mert a pincér nem veszi észre időben a vendég fizetési szándékát?
- mennyi értékes munkaidőt veszít azzal, hogy a pincér potyára megy a konyhába, mert a rendelése még nincs kész?
- ezek a veszteségek mennyibe kerülnek Önnek havonta?
Növelje forgalmát professzionális pincérhívó rendszerekkel!
Az asztalon elhelyezett pincérhívó nyomógomb segítségével a pincérei azonnal látják, ha egy asztal rendelni, vagy fizetni szeretne. Ez növeli a forgalmat, nincs elmaradt rendelés, a csúcsidőben gyorsabban pörögnek az asztalok. A pincérhívó rendszerek kiegészítik az éttermi szoftverek és pincér programok működését.
Csökkentse költségeit!
A konyhán elhelyezett pincérhívó segítségével értékes munkaidőt takaríthat meg pincéreinek, mivel csak akkor mennek a konyhába, ha adott rendelés valóban kész. Hatékonyabb, jobban kihasznált pincérekkel, kevesebb alkalmazottal is jobb eredményeket érhet el.
Kiknek ajánljuk?
Pincér programjaink ideálisak nagy terasszal rendelkező helyeknek, nem belátható zegzugos üzleteknek, galériákra. Mindenkinek, aki úgy gondolja, luxus a vendég plusz rendelését nem észrevenni és több felszolgálót a pályán tartani az optimálisan szükségesnél.
Működés
Az asztalon elhelyezett nyomógomb segítségével a vendég az asztalhoz hívhatja a pincért, illetve a konyhában elhelyezett nyomógombokkal a szakács a konyhára hívhatja a pincért. A pincér egy a pultban elhelyezett rádiós kijelzőn vagy egy karórára emlékeztető, kari csipogón keresztül láthatja, ha valamelyik asztalhoz vagy épp a konyhára hívják.
VENDÉGHÍVÓ Rendszer
Azon éttermekben, ahol a vendég, a rendelését nem tudja a pult mellett megvárni, lehetőség van arra, hogy a vendég kapjon egy kézi csipogót, ami jelzi, ha elkészült a rendelése.
Csökkentse munkaerő igényét!
A vendéghívókkal a felszolgálók munkája csökkenthető vagy akár teljesen kiváltható. A rendeléskor kapott vendéghívó számát a konyhai billentyűzetbe beütve a vendég jelzést kap, hogy az étele elkészült, a tálalóban felveheti. Kisebb személyzettel is a vendég kényelme nem sérül. A rendelés felvehető a pultban vagy kézi készülékkel a sorban vagy az asztaloknál.
SZEMÉLYZETHÍVÓ Rendszer
Hívja a személyzet egy-egy csoportját egy gombnyomással. A személyzetnél lévő törhetetlen csipogók jelzik, hogy hívják az alkalmazottat.
KONYHAI PINCÉRHÍVÓ Rendszer
A konyhán elhelyezett rádiós központi hívón keresztül, a konyhára hívhatja a felszolgálókat, hogy az adott rendelés elkészült.
A rádiós hívórendszerek felhasználási területei
- Pincér hívás asztalhoz a pincér program mellett
- Vendéghívás a pulthoz az éttermi szoftver mellett
- Szállodák - Szoba és kerti szerviz, rendelés, személyzet hívás
- Nyugdíjas otthonok - Gondozók szobába hívása, pánik jelző
- Kórházak - Nővér hívás, pánik jelző
- Orvosi rendelők - Beteg hívás
- Wellness - Személyzet hívás
- Ipari létesítmények - Vezető hívás a gépsorhoz, pánik jelző
- Közért kassza rendszerek - Menedzser hívás a kasszához, pánik jelző
Forgalmazott márkák
- Vellux
- SOS - Silent Order System
- Jtech HME
- SOLT
Vendéghívóinkról írták
http://blog.gasztroapro.hu/gyorsabba-teszi-munkat-es-memoriat-javitja-ve...