Átfogó informatikai megoldások vendéglátóhelyek számára
Az r_keeper NTAK engedélyes éttermi szoftver megoldás az asztal nyilvántartásos a'la carte éttermeknek és sörözőknek egy átfogó elszámoltató informatikai rendszer, amely minden szükséges funkciót biztosít a gördülékeny működéshez és az éttermi folyamatok automatizálásához. A rendszer az asztali és pultos kiszolgálás hatékony nyomon követésétől és számlázástól kezdve, a jelentéseken és készletkezelésen át, a házhozszállítások kezelésével együtt, a törzsvendég-programokig mindent lefed.
r_keeper Terminálok
A felszolgálók az r_keeper terminálokon asztalra rögzítik a rendelést és a vendég távozásakor egy gombnyomással fizettetik. Pult fölötti kiszolgálás esetén a rendelést nem kell asztalra menteni, hanem lehet rögtön fizettetni. A rendszer a hozzá kapcsolt nyomtatón azonnal a megfelelő áfakulcsokba rögzítve nyugtát vagy számlát állít ki a vendégnek. A terminálhoz kapcsolt bankkártyaolvasóval a fizetendő összeget nem kell külön bepötyögni, hanem azonnal lehet fizettetni.
Pult fölötti értékesítés esetén népszerű megoldás a vendégfelé néző másodkijlező, ahol az árukosár részletezésen és keresztajánlásokon kívül borravalót is kérhetünk a vendégtől.
Kézi rendelésfelvevők
A felszolgálók a kézi rendelésfelvevők segítségével közvetlenül az asztal mellett tudják rögzíteni a vendégek rendeléseit. Ezek a rendelésfelvevők azonnal továbbítják a rendeléseket a konyhai kijelzőkre és az italnyomtatókra. A személyzet az asztal mellől egyesével azonnal menti a rendeléseket, ami gyorsítja a kiszolgálást és egyenletesebben terheli a konyhát, mivel nem ömlesztve érkeznek a rendelések.
Az asztalra helyezett QR kódot beolvasva a vendég is rendelhet és akár fizethet a saját telefonján.
Konyhai kijelzők
A konyhai kijelzők szerves részét képezik az r_keeper rendszernek, és kulcsfontosságú szerepet játszanak a rendelések követésében és összehangolásában. A kijelzőkön a rendelések részletesen megjelennek és a konyha megérintve őket, különböző státuszokkal láthatja el a rendelés egy részét vagy egészét. A különböző konyhai pályák így láthatják, hogy a rendelés más részei épp hogyan állnak. A konyhai kijelzőről üzenet is küldhető a felszolgálóknak, hogyha a rendelés elkészült. A konyhai kijelzőkhöz tartozó jelentések megmutatják a konyha teljesítményét.
Pincérhívók
Az asztalokra helyezett nyomógombok segítségével a vendégek egyszerűen hívhatják a felszolgálót. A felszolgálók kezén lévő okosóra jelzi, hogy melyik asztal szeretne rendelni vagy fizetni, így biztosan nem marad el egy rendelés sem, mert a felszolgáló nem észleli a vendég igényét. Emellett a konyha is hívhatja a felszolgálókat egy kis konyhai billentyűzet segítségével, amikor egy rendelés elkészült.
Készletgazdálkodás
Az r_keeper StoreHouse készletgazdálkodási modulja lehetővé teszi az éttermek számára, hogy kövessék az alapanyagok mozgását és fogyását. A többszintű receptúra rendszer alkalmas a fogyások alapján az alapanyagok automatikus csökkentésére, félkész és kész termékek, valamint minimum és maximum készletek kezelésére. A NAV számla integrációval a költségszámlák automatikusan érkeztethetők, míg a telefonos applikációhoz kapcsolt mérlegekkel a standolás gyors és pontos. Ez különösen fontos a nagy forgalmú helyeken, ahol gyorsan változik a készlet, és a hatékony készletgazdálkodás segít a költségek optimalizálásában.
Törzsvendégkezelés
Az r_keeper rendszere támogatja a fizikai mágneses vagy digitális törzsvendég-kártyák kezelését, amelyekkel a vendégek kedvezményekre, pontgyűjtésre vagy ajándékokra tehetnek szert. Az ilyen programok segítik az ügyfélmegtartást és hűséget építenek az éttermek és sörözők vendégkörében.
Házhozszállítási szoftvermodul
Az r_keeper Delivery modul gördülékeny megoldást nyújt az éttermek számára a telefonos és online rendelések kezelésére, a házhozszállítás teljes folyamatának automatizálásával. A rendszer egyszerűen kezeli a rendeléseket, nyomon követi azok állapotát, összevonja és koordinálja a futárokat, és automatikusan szinkronizál a készletgazdálkodási modullal. A Delivery modul integrálódik az online ételrendelő portálokkal, mint a Wolt, Foodora és Falatozz.hu, valamint a saját webshopos rendelések is automatikusan megjelennek a rendszerben, így minden rendelést hatékonyan kezelhet.
A telefonos rendelések VOIP telefonközponton keresztül érkeznek, amely egyszerre több hívást is kezel, így a csúcsidőszakokban is zökkenőmentesen működik. A konyhai kijelzőkkel és cimkenyomtatókkal kombinálva a házhozszállításra szánt dobozokra címkék nyomtathatók, melyek tartalmazzák az étel és cím részleteit. A futárok mobilalkalmazásban kapják meg a címeket, ahol útvonalat tervezhetnek, és kiszállítás után azonnal jelezhetik a diszpécsernek, hogy a rendelést teljesítették.
NTAK adatszolgáltatás
Az NTAK adatszolgáltatás az éttermek számára kötelező feladat, és az r_keeper teljesen kompatibilis a Magyar Turisztikai Ügynökség által előírt adatgyűjtéssel. A rendszer automatikusan gyűjti és küldi az adatokat, így biztosítva a jogszabályoknak való megfelelést anélkül, hogy az étterem dolgozói külön feladatként foglalkoznának ezzel.
Az r_keeper megoldásai így teljes körű támogatást nyújtanak az asztal nyilvántartásos éttermek és sörözők számára, segítve őket a hatékony működésben, elszámolásban, a vendégélmény és a forgalom növelésében.