Tisztelt Ügyfelünk!
 
Szervizünk a meghibásodásokat munkaidőben javítja. Az éttermi szoftvereink és vendéglátó programjaink használatával kapcsolatos kérdésekre email-ben és telefonon (az első tíz perc erejéig) ingyenesen válaszolunk. R-keeper hardvereinkre a szállítás időpontjától kezdve egy év, szoftvereinkre élettartam garanciát vállalunk! Normál szervizünk a bejelentett hibák elhárítását két munkanapos garantált reakció idővel megkezdi.

A munkaidőn kívüli meghibásodásokat készenléti szerviz keretében tudjuk elvégezni. A készenléti szerviz egy olyan havi díjas szolgáltatásunk, mellyel ügyeleti időben is elhárítjuk meghibásodásait. A szolgáltatás havi díja tartalmazza a szerviz munkák költségét és ha az eszköz a helyszínen nem javítható, csere készülék üzembe helyezését. A készenléti szerviz szolgáltatásunk keretében vállaljuk, hogy a bejelentéstől számított 4 órás reakció idővel megkezdjük a hiba elhárítását ügyeleti időben is.

Azon ügyfeleinknek, akiknek hiba esetén kiemelt reakció időre, éjjel-nappal szüksége van, dolgoztuk ki VIP szervizünket, amelyet szintén havi díjas konstrukcióban kínálunk. Ennek keretében kollégáink éjjel-nappal állnak partnerünk rendelkezésére és az éttermi rendszerek hibáinak elhárítását 2 órán belül megkezdik. A szolgáltatás havi díja tartalmazza a szerviz munkák költségét illetve helyszíni szerviz esetén a kiszállás díját is. A helyszínen nem javítható eszközöket cserekészülékkel pótoljuk a javítás idejére. A VIP szerviz a kiemelt rendszertámogatáson kívül számos direkt kedvezményt is biztosít termékeinkkel kapcsolatban!

Az átalánydíjas rendszerkövetési szolgáltatásinkkal kapcsolatban érdeklődjön kollégáinknál!

Meghibásodás esetén mielőtt telefonálna kérjük ellenőrizze, hogy:
  • a hiba valóban fennáll,
  • az eszköz csatlakoztatva van 220V-os és a belső számítógépes UTP LAN hálózathoz, illetve az eszköz áram alatt van,
  • a rendszer működéséhez szükséges minden eszköz be van kapcsolva,
  • az adott hibát szavakban pontosan le tudja írni,
  • az adott hiba üzenetet el tudja mondani,
  • amennyiben szoftveres jellegű a hiba és rendelkezik internet kapcsolattal, csatlakozva van az internethez és a távoli asztal elérés program fel van jelentkezve az internetre.
Szervizünk ügyeleti időben és éjszaka csak kritikus, a rendszerek működését nagy mértékben befolyásoló, hibákra (pl.: nem működik a pincér terminál, nem lehet nyugtát adni, stb.) reagál. Nem tartozik ide pl.: a nem megfelelő napi zárás sorrend, raktárgazdálkodással vagy jelentésekkel kapcsolatos kérdések, stb. Ezen problémák megoldására normál munkaidőben kerül sor.
 
Időszakok:
 
Normál munkaidő:H-P: 9:00-17:00 (kivéve munkaszüneti napok)
Ügyeleti idő:
H-P: 7:00-9:00 és 17:00-22:00
SZ: 7:00-22:00 és V: 7:00-22:00
Munkaszüneti napokon 7:00-22:00
Éjszaka:H-V: 22:00-7:00
 
 
 
Technikai hiba bejelentés:
 
E-mail:support@ucs.hu
Telefon:
36 (1) 331 0778
Online segítségkérés:
 
Távsegítség kérése
 
Technikus kollégáink, az interneten keresztül, a szoftveres jellegű meghibásodásokat meg tudják oldani. Ehhez az alábbi kis programot kell letöltenie és a gépére telepíteni: