Tisztelt Ügyfelünk!
Technikai hiba bejelentés:
E-mail: | support@ucs.hu |
Telefon: | +36 (1) 331 0778 |
Online segítségkérés: | Segítségkérés |
Távsegítség kérése
Technikus kollégáink, az interneten keresztül, a szoftveres jellegű meghibásodásokat meg tudják oldani. Ehhez az alábbi kis programot kell letöltened és a gépedre telepíteni:
Időszakok:
Normál munkaidő: | H-P: 9:00-17:00 (kivéve munkaszüneti napok) |
Ügyeleti idő: | H-P: 7:00-9:00 és 17:00-22:00 SZ: 7:00-22:00 és V: 7:00-22:00 Munkaszüneti napokon 7:00-22:00 |
Éjszaka: | H-V: 22:00-7:00 |
Szervizünk a meghibásodásokat munkaidőben javítja. Az éttermi szoftvereink és vendéglátó programjaink használatával kapcsolatos kérdésekre email-ben és telefonon (az első tíz perc erejéig) ingyenesen válaszolunk. r_keeper hardvereinkre a szállítás időpontjától kezdve egy év, szoftvereinkre élettartam garanciát vállalunk! Normál szervizünk a bejelentett hibák elhárítását két munkanapos garantált reakció idővel megkezdi.
A munkaidőn kívüli meghibásodásokat készenléti szerviz keretében tudjuk elvégezni. A készenléti szerviz egy olyan havi díjas szolgáltatásunk, mellyel ügyeleti időben is elhárítjuk meghibásodásait. A szolgáltatás havi díja tartalmazza a szerviz munkák költségét és ha az eszköz a helyszínen nem javítható, csere készülék üzembe helyezését. A készenléti szerviz szolgáltatásunk keretében vállaljuk, hogy a bejelentéstől számított 4 órás reakció idővel megkezdjük a hiba elhárítását ügyeleti időben is.
Azon ügyfeleinknek, akiknek hiba esetén kiemelt reakció időre, éjjel-nappal szüksége van, dolgoztuk ki VIP szervizünket, amelyet szintén havi díjas konstrukcióban kínálunk. Ennek keretében kollégáink éjjel-nappal állnak partnerünk rendelkezésére és az éttermi rendszerek hibáinak elhárítását 2 órán belül megkezdik. A szolgáltatás havi díja tartalmazza a szerviz munkák költségét illetve helyszíni szerviz esetén a kiszállás díját is. A helyszínen nem javítható eszközöket cserekészülékkel pótoljuk a javítás idejére. A VIP szerviz a kiemelt rendszertámogatáson kívül számos direkt kedvezményt is biztosít termékeinkkel kapcsolatban!
Az átalánydíjas rendszerkövetési szolgáltatásinkkal kapcsolatban érdeklődj kollégáinknál!
Meghibásodás esetén mielőtt telefonálna kérjük ellenőrizd, hogy:
- a hiba valóban fennáll,
- az eszköz csatlakoztatva van 220V-os és a belső számítógépes UTP LAN hálózathoz, illetve az eszköz áram alatt van,
- a rendszer működéséhez szükséges minden eszköz be van kapcsolva,
- az adott hibát szavakban pontosan le tudod írni,
- az adott hiba üzenetet el tudod mondani,
- amennyiben szoftveres jellegű a hiba és rendelkezik internet kapcsolattal, csatlakozva van az internethez és a távoli asztal elérés program fel van jelentkezve az internetre.
Szervizünk ügyeleti időben és éjszaka csak kritikus, a rendszerek működését nagy mértékben befolyásoló, hibákra (pl.: nem működik a pincér terminál, nem lehet nyugtát adni, stb.) reagál. Nem tartozik ide pl.: a nem megfelelő napi zárás sorrend, raktárgazdálkodással vagy jelentésekkel kapcsolatos kérdések, stb. Ezen problémák megoldására normál munkaidőben kerül sor.