A legnépszerűbb szoftver a vendéglátásban

r_keeper

r_keeper

Professzionális számítógép alapú elszámoltató rendszer vendéglátó egységek számára

Az r_keeper nagyszerű eszköz a teljes körű irányításához a vendégtérben, az elszámoltatásban, a raktározásban, a könyvelésben és a dolgozói órák feldolgozásában. Tökéletes asszisztens vendéglátóknak és pénzügyi vezetőknek. A rendszer megfelel mind kis és nagy éttermek számára. Éttermi szoftverünk az egyik legjobb lehetőség vendéglátó egységei teljes körű és precíz menedzselésére.

Éttermi szoftvermegoldásaink a legjobb, a legmodernebb háromszintű szerver-kliens rendszerre épülnek ipari hardverek felhasználásával (érintőképernyős pénztárgépek, kézi terminálok, intelligens kamera és pincérhívó rendszerek). Vendéglátó programjaink és rendszereink gyorsítják a rendelés felvételt és számlázást, optimalizálják a konyha terheltségét, átláthatóvá teszik az elszámolást és a készletgazdálkodást. A többszintű jogosultsági rendszer lehetővé teszi, hogy minden kolléga csak a munkájához szükséges modulokhoz férjen hozzá.

Multifunkcionális és integrált rendszer

Az r_keeper egy olyan multifunkcionális integrált rendszer, amely a Horeca szektor bármely szereplőjére ráilleszthető. Képes az üzemeltetéshez szükséges folyamatok automatizálására és az elszámoltatás megvalósítására legyen az családi vállalkozás vagy nemzetközi üzletlánc.

A vendéglátó programok leggyakoribb felhasználási területei:

  • Étteremek és sörözők
  • Gyorséttermek és üzemi étkezdék
  • Cukrászdák és kávézók
  • Pizzériák és kifőzdék
  • Zenés szórakozó helyek és romkocsmák
  • Billiárd termek, Bowling és Squash pályák
  • Büfék és catering cégek

Az eladások elemzése és az elszámoltatás

Számtalan forgalmi jelentés segíti az elszámolást, akár grafikus formában is. A rendelkézesre álló előre elkészített jelentéseken kívül, lehetőség van egyéni jelentések készítésére is. Ezt a felhasználó egy egyszerű drag & drop technika segítségével maga is elkészítheti, amelyet sablonként mentve újra és újra felhasználhat a mindig aktuális időszaknak megfelelően. Jelentéseink elérhetők online és offline üzemmódban vagy automatikusan küldhetők email-ben.

Nyugta, számla és NTAK adatszolgáltatás

Az r_keeper-hez kapcsolódó különböző blokknyomtatókkal és pénztárgépekkel adóügyi és belső elszámoltatású bizonylat egyaránt adható. Az r_keeper szamlazz.hu interface-el akár nem adóügyi rendszerből is adhat áfás számlát. Az r_keeper NTAK éttermi szoftver megfelel a mindig hatályos jogszabályoknak, így igény esetén eleget tesz a Nemzeti Turisztikai Adatközpont irányába kötelezően teljesítendő adatszolgáltatási kötelezettségnek.

NTAK vendéglátó szoftver egyszerűen

Az éttermeknek, büféknek, cukrászdáknak, kávézóknak, bároknak, italüzleteknek, szórakozóhelyeknek és gyorséttermeknek 2023. július 1-jétől kötelezően olyan szoftvert kell használniuk, amely a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) részére képes az adatokat továbbítani. Az r_keeper éttermi szoftverünk valós időben küldi el a lezárt és fizetett rendeléseket az NTAK-ba, ezzel biztosítva, hogy ügyfeleink minden jogszabályi előírásnak megfeleljenek, és folyamatosan naprakész adatokat biztosítsanak.

Bankkártya olvasó összeköttetés

Az r_keeper-hez kapcsolt bankkártyaolvasó terminálokkal gyorsul a fizettetés, nincs elütés. A fizetendő összeget az r_keeper automatikusan átadja a terminálnak, megvárja banki tranzakció sikerességét, majd zárja a nyugtát. Az r_keeper-hez kapcsolható bankkártya terminál szolgáltatók: OTP, Teya, NovoPayment, HelloPay, VivaWallet.

Borravaló kérés egyszerűen

Pultnál történő kiszolgáláskor a vendég felé néző érintőképernyős kijelzőn az r_keeper a rendelés véglegesítése előtt megkérdezi a vendéget, hogy minden tétel helyes-e. Így elkerülhetők a félreértések, mert a vendég ellenőrizheti a rendelését. Ezzel egy időben felmerül a borravaló kérés is. A kijelzőn megjelenik egy kérdés: mennyi borravalót szeretne adni – 0%, 5%, 10% vagy 15%. Ez a megoldás gyorséttermekben is átlagosan 4-5% borravalót eredményezhet.

Keresztajánlások az értékesítés növeléséhez vendég kijelzővel

Pult fölötti kiszolgálás esetén, az értékesítést segíti, a vendég irányába néző második monitor. Az itt megjelenő felütött tételek mellett keresztajánlásokat jelenítünk meg, amelyek az adott tételekhez ajánlott ételeket italokat, képekkel együtt plusszba megjelenítik. Nem számít, hogy a pultos fáradt vagy rossz a kedve, a gép mindenkinek ajánl még valamit az előre beállított paraméterek alapján.

Értékesítés mérleggel és vonalkóddal

A súlyra árult termékeket az r_keeper kasszához kapcsolt mérleg segítségével gyorsabban és pontosabban értékesítheti. A kasszában felütött terméket a mérlegre helyezve, az r_keeper az egységárból és a súlyból kiszámolja a fizetendőt és a rendelés többi tételéhez menti. Nincs több gond a pékárukkal vagy a fagyival!

A vonalkódos termékeket az r_keeper kasszához kapcsolt vonalkód olvasóval értékesítheti. A vonalódból az r_keeper nem csak a tételt, hanem annak súlyát, mennyiségét is felismeri.

Kézi rendelésfelvevők

Teraszok vagy hosszú pályák kezelésére nagyon jó megoldás kézi rendelésfelvevők és pincér programok használata. A pincér az asztal mellől, rögtön a konyhára és a pultba küldi a rendelést. Nem gyűjtögeti az asztalrendeléseket és egyben küldi a konyhára (rögtön beúsztatva azt), hanem ütemezve az asztal mellől. Mire a pulthoz ér, már az italrendelés készen várja. Ezzel a megoldással a legtöbbet a konyha nyeri, mert egyenként, ütemezve kapja a rendeléseket, így egyenletesebben terhelődik.

Házhoz szállítás és online rendelések

Az r_keeper-hez külön modulként kapcsolódó r_keeper Delivery szoftverrel a házhoz szállítások követhetők nyomon. A modulhoz kapcsolódhat IP telefonközpont, saját vagy r_keeper webshop, Foodora, Wolt és a Falatozz.hu.

Készpénzkezelő Automata

A CashLink készpénzkezelő automata teljes mértékben integrálva van az r_keeper kasszarendszerrel, így garantálja a készpénzes fizetések gyors és biztonságos kezelését. A rendelés lezárása után az automata megkapja a pontos összeget, a vendég pedig csak behelyezi a papírpénzt és az érméket, amelyeket az automata gyorsan és pontosan megszámol, majd visszaadja a felesleget. Ez a rendszer megszünteti a lopásokat és a készpénzkezelési hibákat, valamint biztosítja a higiénikus fizetést, mivel nincs szükség a pénz kézi érintésére. Emellett a napi zárás mindig pontos lesz, és az automata garantálja a hibamentes visszaadást is.

Digitális érintés mentes étlap és rendelés

A vendég a saját telefonjáról egy univerzális applikációval rendelhet. Az applikációt elég egyszer letölteni, az minden étteremben használható. Csak be kell olvasni az asztalra ragasztott QR kódot és az applikáció megjeleníti az étlapot. Ha vendég választott, a rendelést bankkártyával kis is fizetheti, majd a rendelés bekerül az r_keeper-be egy nyitott asztalként.

Gyorséttermi környezetben az applikációval a vendég a QR kódot a pult előtt olvassa le. A rendelés végén az applikációban fizet, majd ha a rendelése elkészült üzenetet kap, hogy mehet a pulthoz érte.

Vendéghívó kijelzők

Gyorséttermekben a vendéghívó kijelzők segítségével egyszerűen értesíthetjük a vendégeket, amikor a rendelésük elkészült. Ezeket leggyakrabban önkiszolgáló kioszkokkal együtt használjuk. A vendég leadja és kifizeti a rendelését a kioszknál, ami azonnal megjelenik a konyhai kijelzőn. Miután a konyhában minden tétel elkészült és készre jelölték, a vendégtérben elhelyezett kijelzők sorszámmal hívják a vendéget a rendelés átvételére.

Konyhai kijelzők

A konyhai szervizblokk nyomtatás megújult formája a konyhai kijelző. Segítségével kétirányú kommunikáció jön létre a konyha és a pincér/pult között. Ha az adott rendelés elkészült, a konyhai kijelző jelez a pincérnél lévő kézi készüléknek vagy a pultnak. Olyan több pályás konyháknak is nagy segítség, ahol az egyes pályák közötti kommunkációt segíteni és automatizálni kell.

A különböző konyhai pályák a saját kijelzőjükön látják, hogy a többi pálya az adott rendelésen belül min dolgozik, mit adott már át a tálalóba.

A konyha sebessége mérhető lesz a használatával, illetve gyorséttermi környezetben előrejelzéseket készít a várható rendelésekről.

Munkaidő elszámolás és tervezés

A munkaidő regisztrálása és nyilvántartása a költséghatékony működés egyik legfontosabb eleme. A munkaidő kezdetét és végét a kollégák a pincér terminálokon egyéni mágneskártyájukkal rögzíthetik. Késés esetén üzletvezetői jogosultság szükséges a belépéshez. A háttérben rendelkezésre álló adatok alapján a teljes munkaidő számítható.

Raktár gazdálkodás

A StoreHouse program segítségével az alapanyag készletek és gyártási folyamatok átláthatóvá és tervezhetővé válnak.

Fontosabb funkciók:

  • Nyersanyagkészletek mozgásainak elszámolása (bevétel és kiadás, leírás, belső árumozgatás, visszáru, stb.).
  • Kalkulációs és technológiai ételkártyák létrehozása. Automatikus költség számítás a kalkulációs kártyákban a rendszerdokumentumok alapján (FIFO vagy utolsó ár alapján).
  • Teljesen automatikus kész- és félkész termékleírás ételfogyás alapján helyettesítő termékek használatával vagy azok nélkül.
  • Multifunkcionális leltár, amely magában foglalja a félkész termékek leltárját is.
  • Szabványosított műveleti és elemző jelentések készítése. Saját, egyedi jelentések készítése.
  • Kapcsolat a Back Office vállalatmenedzsment programmal, amely a központilag menedzselt, több éttermes láncok számára lett kifejlesztve.

Mérleg alapú standolás telefonos applikációval

A bontott italok standolást forradalmasító technológia. Az ital mennyiségét súlyból állapítja meg az r_keeper. Csak fogja meg az üveget, olvassa le a vonalkódját telefonjával, rakja rá a telefonhoz párosított Bluetooth-os mérlegre és kész! 100-150 féle bontott rövid ital 20-30 perc alatt standolható.

Törzsvendég rendszer

Legyen az mágneskártya, rfid, vonalkód vagy virtuális törzskártya, vendégei értékelni fogják a személyre szabott kedezményeket vagy bónusz rendszert. A törzsvendég rendszer kedvezmény a vendégnek és üzleti lehetőség Önnek. A törzskártyához kapcsolt kedvezményekkel, pontgyűjtéssel, feltöltött ajándék kártyákkal rengeteg információt gyűjthet vendégeiről, fokuszba állítva azon termékeit, amelyeken a legjobb árrés van, azon időszakokban, amelyekben a leginkább tölteni szeretné üzletét.

Drive-Thru Fast Food

A gyorséttermi szektorban minden másodperc számit. A kasszákon felvett rendelések a felütés pillanatában megjelennek a konyhai monitorokon. Az autós rendelések összegzése az autónál felállított kiosk monitoron is megjelennek keresztajánlásokkal erősítve az eladást.

MenüBoard Digitális Ártábla

A MenüBoard egy olyan iteraktív digitális ártábla, amely a pult mögött elhelyezett nagy fényerejű automata kijelzőkön jeleníti meg ártábláját animációkkal és ajánlásokkal bővítve azt. Az interaktív ártáblán csak az aznap még rendelhető tételek jelennek meg, az adott időszaknak megfelelő árakon.

Önkiszolgáló Kioszk - Gyorséttermeknek

A vendétérben elhelyezett önkiszolgáló kioszkon a vendég maga vállogatja össze a rendelését, amelyeről egy egyedi azonosító nyomtatódik és egy külön kasszában fizet vagy bankkártyával azonnal a kioszkon.

A kioszk használata közben keresztajánlások is megjelennek, képekkel illusztrálva, ami akár 30-40%-kal is növelheti az átlagos kosárértéket a hagyományos kasszákhoz képest.

Ráadásul a kioszk több nyelven is elérhető, és minden nap pontosan "megérkezik" a munkába!

Asztalfoglalás

Az asztalfoglalások az r_keeper Etterem.hu integrációval automatizálhatók és növelhetők. Az online foglalások automatikusan az r_keeper-be kerülnek.

Billiárd és bowling tarifálás

Az előre beállított időszakos tarifák alapján, az asztalbérlet, együtt számlázható a rendelt tételekkel. A kasszagéphez kapcsolt Pool Jet Box az asztalvilágítást szabályozza, elkerülve a rendszeren kívüli asztal kiadásokat.

Külső Interface

Az r_keeper szoftverhez lehetőség van külső szoftverekkel is kapcsolódni. A kapcsolódás lehet online vagy offline. A támogatott kommunikáció a kapcsolódás pontjától függően lehet xml, sql vagy api kapcsolat is.

r_keeper Cloud - Tartsa adatait a felhőben

A hagyományos telepített alkalmazások mellett az r_keeper lehetőséget kínál felhős működésre is. A program beállításai és adatai az r_keeper felhőben kerülnek tárolásra oly módon, hogy azokhoz kizárólag annak tulajdonosa férhet hozzá az interneten keresztül bárhonnan és bármikor.

r_keeper integrációk

  • Pénztárgépek: Fiscat és Cashcube
  • Adóügyi nyomtatók, Fiscat, BBox, Posiflex, Diebold Nixdorf
  • Bankkártyaolvasók: OTP, Teya, Novopayment, VivaWallet, MyPOS, HelloPay
  • Számlázó rendszerek: szamlazz.hu
  • Standoló rendszerek: iBar
  • Online rendelés: Foodora, Wolt, Falatozz.hu, Qerko, Deliverect, r_keeper webshop, saját webshop
  • VOIP Telefonközpontok: 3CX, Asterix
  • Készpénzkezelő automaták: CashLink, CashDro, Glory
  • Szállodai szoftverek: Shelter, SabeeApp
  • Asztalfoglaló rendszerek: etterem.hu
  • Beléptető rendszerek: RFID alapú beléptetők
  • Törzsvásárló rendszerek: ugyfelkartya.hu, LoyalityPlant
  • ERP rendszerek: MS Navision, SAP, saját fejlesztésű

Mennyibe kerül az online éttermi szoftver?

Vendéglátó rendszereink elérhetők vételben, bérletben és részletfizetéses konstrukciókban is. Éttermi szoftver áraink tartalmazzák a kulcsrakész beüzemelést a helyszínen. Az oktatás elszámolása a valós órák alapján utólagosan történik. Alapáras szoftver moduljaink több olyan funkciót tartalmaznak, amelyért máshol még külön fizetni kell. 
Ha pedig az éttermi szoftver bérlés szolgáltatásunk iránt érdeklődne, munkatársaink készséggel válaszolnak minden kérdésére. Keressen minket bizalommal!