A rendszer üzemeltetésével kapcsolatos kérdések.

A 48/2013 (XI.15.) NGM rendelet 51.§ (1) bekezdése szerint, a pénztárgép használatának 30 napot meghaladó szüneteltetése esetén, szüneteltetés iránti kérelmet kell a PTGTAXUZ elnevezésű formanyomtatváon a NAV-nak megküldeni.

A pincérgépekhez használt blokknyomtatók 33%-ának, a mágneskártya olvasók 25%-ának a meghibásodásához a nem megfelelő kellékanyagok használata vezet. Ezen meghibásodások többsége általában nem is javítható garanciális keretek között, így időt és pénzt takaríthat meg, ha minőségi kellékanyagokat használ.

Az UCS RKeepeR Kft. hosszú évek tapasztalatai alapján, az általa forgalmazott nyomtatókhoz, a legmegfelelőbb papírokat, festék szalagokat; kártyaolvasóihoz pedig HiCo mágnes- és tisztítókártyákat kínál.

Rendelhető termékek:

  • Hőpapír nyugta és ital nyomtatókba (8 év láthatóság, megfelelő körülmények közt történő tárolás esetén)
  • Normál papír konyhai nyomtatókba (1 és 2 példányos)
  • Festék szalag (konyhai nyomtatókba)
  • HiCo Mágneses pincér és törzskártyák
  • Evolis tisztítókártya mágneskártya olvasókhoz

Kérjük keresse kollégáinkat rendelésével:

Tel.: (1) 331 0778
E-mail: info@ucs.hu

20.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás Budapesten!

Habár az R-keeper az egyik legnépszerűbb elszámoltató éttermi rendszer, egyelőre még senki nem született úgy, hogy a használatát minden részletében ismerte. Ha Ön is közéjük tartozik vagy szeretné a vendéglátó programok működését mélységeiben is elsajátítani, hosszú üzletvezetői tapasztalattal rendelkező kollégáink, megtanítják Önnek.

Rendszereink használatánk oktatása során sokszor kész elszámoltatási koncepciót is építünk ügyfeleinkkel.

Nyomtatott vagy elektronikus áfás számlát bármely vendéglátó programból lehet adni, amely működése és produktuma megfelel a jogszabályi kötelezettségeknek és lejelentésre került a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál. Az R-keeper programunkhoz kapcsolt enszamlazom.hu szoftver segítségével ezt bármely R-keeper 7 verziót használó ügyfelünk megteheti.

Egyszerűsített számlát a pénztárgépként engedélyezett adóügyi rendszerünkből adhatunk blokknyomtatón nyomtatva. Az egyszerűsített számláról másolatot adni nem kötelező és a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál külön lejelentési kötelezettsége sincs. A pénztárgép üzembe helyezésekor, azt szervizünk regisztrálja a NAV szerverein.

Több évtizedes tapasztalattal rendelkező kollégáink segítségével, független elszámoltatási auditot nyújtunk ügyfeleinknek. Az audit célja az üzletvezetés és a tulajdonos közé ékelődve egy valós kép kialakítása, az esetleges hibák feltárása az elszámoltatással kapcsolatban, illetve a jövőre vonatkozó tanácsok megfogalmazása.

Igény esetén, kollégáink a folyamatos készlet gazdálkodással kapcsolatos adminisztrációt és kiértékelést is elvégzik.

Szoftvereinkhez tartozó oktató videoinkat és felhasználói leírásainkat az albbi linkről tudja letölteni:

https://drive.google.com/open?id=0B2Et8hzVEpPQRkRqTzR3RWZsM3M

Webinar oktatásaink videóit itt találja:

R-Keeper 7 Menedzser

Szoftver Használata 

R-Keeper 7 Pincér Terminál Szoftver Használata 

R-Keeper 7 Jelentések Szoftver Használata 

StoreHouse Szoftver Használata 1. rész

StoreHouse Szoftver Használata 2. rész 

 

Pizza Delivery Szoftver Használata 

Mobil Pincér Terminál Használata